nog 1 1/2 week....... - Reisverslag uit Tjalleberd, Nederland van fedde en dora jong - WaarBenJij.nu nog 1 1/2 week....... - Reisverslag uit Tjalleberd, Nederland van fedde en dora jong - WaarBenJij.nu

nog 1 1/2 week.......

Blijf op de hoogte en volg fedde en dora

20 Mei 2016 | Nederland, Tjalleberd

Wat vliegt een week toch snel om.
We zijn weer voor het eerst door de sluis bij Kornwernerzand geweest voor een paar dagen naar Vlieland. Een mooi zeiltochtje erheen. Het laatste stuk ging erg ruig. Maar ja we moeten ook weer even wennen. Een paar prachtige dagen gehad en jammer dat we weer naar huis moesten. Maar ja er moet ook wel eens gewerkt worden.
Fedde heeft deze week de tank van de Swalker weer volgegooid en reserve brandstof is ook al aan boord. Je weet maar nooit......
Op school is het een drukke periode, je krijgt er wel wat van mee.
de feestelijke ouderavond, rapporten en gesprekken, schoonmaakavond, de laatste schoolweek....etc. Wel een beetje raar dat ik hier niet bij zal zijn....Dit weekend zullen we de laatste voorbereidingen gaan treffen. Nog 1 1/2 week en dan gaan we. YEAH!!!

• 21 Mei 2016 - 12:12

Hilda:

Spannend allemaal. Hebben jullie al een idee waar jullie heen varen.. Of afhankelijk van de weersomstandigheden. Nou succes met de laatste dingen.

Verslag uit: Nederland, Tjalleberd

20 Mei 2016

nog 1 1/2 week.......
fedde en dora

Hallo allemaal. Zoals velen van jullie wel weten zijn wij al een paar jaar van plan om eens een grotere reis te maken met onze boot "Swalker". Deze zomer hebben we de knop doorgehakt en vertrekken eind mei richting Denemarken voor bijna 2 maanden. Iedereen die dit leuk vindt kan ons op deze site volgen.

Actief sinds 13 Mei 2016
Totaal aantal bezoekers 11978